bestuur, pastor en vrijwilligers

De parochie-organisatie

Elke geloofsgemeenschap wordt gedragen door vrijwilligers, zo ook onze parochie. Ze vormen het bestuur, maken deel uit van werkgroepen en verzorgen diverse activiteiten voor de gemeenschap.

Bestuur en werkgroepen

Naast het parochiebestuur kent onze Surinaamse geloofsgemeenschap ook vele werkgroepen en activiteitencommissies. Welke dat zijn en wie hiervoor de contactpersonen zijn, vindt u als u verder klikt op 'wie zijn wij?'

Onze pastor

Sinds 2020 is pater dominicaan Michael-Dominique Magielse de verantwoordelijk pastor voor onze Surinaamse parochie. Hij woont in het klooster van de dominicanen in het centrum van Rotterdam. Twee keer per maand verzorgt hij de eucharistieviering voor onze gemeenschap. Kik verder om meer over hem te weten te komen.

Zoekt u contact met de pastor of het bestuur?

Vul onderstaand formulier in!

Bericht aan het versturen.
Bedankt voor je bericht.
Er is iets fout gegaan bij het versturen!