13.01.2022 De parochie

Actie Kerkbalans digitaal

Geef voor het voortbestaan van de parochie

Vandag zaterdag 15 januari gaat de actie Kerkbalans van start. De parochie doet een beroep op uw vrijgevigheid om de pastorale en diaconale taken van onze Surinaamse geloofsgemeenschap mogelijk te blijven maken. Deze taken kosten geld zoals de huur van het kerkgebouw, honorarium van de pastor en allerlei activiteiten om een paar dingen te noemen. Covid-19 heeft ook onze parochie getroffen: doordat er minder mensen naar de kerk konden komen, zijn onze inkomsten geslonken.

Met de actie Kerkbalans willen we onze parochie een financiƫle 'booster' geven. Mogen we op u rekenen?

Binnenkort ontvangt u via de app een betaalverzoek (tikkie) waar we u vragen om een bijdrage. U kunt zelf invullen welk bedrag u wilt geven. Ook zullen er enveloppen worden uitgedeeld in de viering van zondag 23 januari.

U kunt ook de QR-code hieronder scannen met uw bankieren-app en uw bijdrage aan de parochie overmaken.

Namens het bestuur van de Surinaamse parochie Petrus Donders, hartelijk dank voor uw bijdrage!

Pater Michael-Dominique Magielse o.p.

Meer over Actie Kerkbalans

Voor meer info over de Actie Kerkbalans en over hoe u de parochie structureel financieel kunt ondersteunen, klik op de button hieronder!