05.06.2023 Activiteiten

Parochiebedevaart naar Lourdes

Ga met ons mee!

De Surinaamse parochie Petrus Donders gaat op bedevaart naar Lourdes. Samen met de geloofsgemeenschap van de kathedraal in Rotterdam vertrekken we op maandag 11 september naar de Franse Mariabedevaartplaats Lourdes. Op zaterdag 16 september keren we terug.

De kosten voor deze bedevaart bedragen € 800 per persoon. Dit bedrag is op basis van een tweepersoonskamer in een 3*hotel en op basis van vol pension. De toeslag voor een eenpersoons kamer is € 150. De reissom omvat:

• Busreis Rotterdam - Schiphol (v.v.)
  • Vliegreis Schiphol (Amsterdam) - Toulouse (KLM)
  • Busreis Toulouse - Lourdes (v.v.)
  • 5 hotelovernachtingen op basis van vol pension (ontbijt - lunch - diner)
  • Deelname aan de activiteiten in Lourdes

Aanmelden kan via het secretariaat van de kathedraal, dat op werkdagen is geopend van 10.00 tot 13.00 uur en te bereiken via 010 - 4772 752 of secretariaat@kathedraalrotterdam.nl. Bij het inschrijven wordt u gevraagd een aanbetaling te doen van de helft van de reissom (€ 400) en kopie van uw paspoort of identiteitskaart mee te nemen.

De bedevaart wordt georganiseerd door Mijn Amor Travel. Plebaan Michel Hagen en pater Michael-Dominique Magielse o.p. begeleiden de reis.

De inschrijving voor de bedevaart sluit op 6 augustus.